Siirry sivusisältöön
  • Hakijalle
    • Hae koulutukseen
      • Haussa nyt - Koulutuskalenteri
      • Jatkuva haku
      • Yhteishaku
      • Hakijan ja opiskelijan neuvonta
      • Hakeutumisessa huomioitavaa
    • Tutkinnot ja koulutukset
      • Ammatilliset perustutkinnot
      • Ammattitutkinnot
      • Erikoisammattitutkinnot
      • Lupa- ja korttikoulutukset
      • Valmentavat koulutukset
      • Avoin ammattiopisto
    • Polkuvaihtoehdot
      • Ammattilukio
      • Yrittäjyysopinnot
      • Urheiluakatemia
      • Huippuosaajan polku
      • Väyläopinnot
    • Opiskelu oppisopimuksella
      • Oppisopimus opiskelijoille
      • Oppisopimus yrittäjälle
      • Usein kysyttyä
    • Opoille
      • Ammatinvalinnan ohjaus
      • Nivelvaiheyhteistyö
  • Työelämälle
    • Osaamista henkilöstölle
      • Lupa- ja korttikoulutukset
      • Muut koulutukset
      • Analyysit ja kartoitukset
      • Valmennukset ja ohjaus
      • Tutkinnot ja tutkinnon osat - oppisopimuskoulutuksella
    • Opiskelijoita työpaikalle
      • Työpaikalla järjestettävä koulutus ja näytöt
      • Kansainväliset opiskelijat
      • Työpaikkakysely
      • Tiitus-rekrytointisovellus
    • Oppisopimus mahdollisuutena
      • Oppisopimuksen periaatteet
      • Edellytykset
      • Yrittäjän oppisopimus
      • Oppisopimus työnantajalle
    • Työpaikkaohjaajan ohjeet
      • Koulutus- ja oppisopimus
      • Ohjaus työpaikalla
      • Opiskelijan HOKS
      • Näyttö ja arviointi
      • Työpaikkaohjaajakysely
  • Opiskelijalle
    • Opintojen alussa
      • Aloitusvalmennus
      • HOKS opintojen alussa
      • Polkuvaihtoehdot
      • Opintojen rahoittaminen ja tuet
      • Opiskelijoilta perittävät maksut
      • Osallistu ja vaikuta
      • Huoltajille
    • Opiskelu
      • Aikataulut
      • HOKS opiskelun aikana
      • Polkuvaihtoehdot
      • Näytöt ja arviointi
      • Opiskelu verkossa
      • Valmistuminen
      • Yhteiset tutkinnon osat
    • Ohjaus ja tuki
      • Opintotoimistot
      • Opintojen rahoittaminen ja tuet
      • Opiskelijaterveydenhuolto
      • ICT-palvelut
      • Digitutor
      • Kuraattorit ja psykologit
      • Opinto- ja omaohjaajat
    • Oppimisympäristöt
      • Opiskelu oppilaitoksessa
      • Opiskelu verkossa
      • Työelämässä oppiminen
      • Kansainvälisyys
    • Linkit ja lomakkeet
    • Asuminen
      • Asumisen järjestyssäännöt
      • Oppilaitoksen ja kodin välisten matkojen korvaaminen
  • Asiakastyöt ja palvelut
    • Kauneus ja hyvinvointipalvelut
      • Hieronta
      • Kauneudenhoito
      • Jalkojenhoito
      • Parturi-kampaamo
    • Muut palvelut
      • Ajoneuvot ja kuljetukset
      • Rakentaminen
      • Puutyöt ja kalusteet
      • Tekstiilityöt
    • Myymälät
      • Kauppapaikka opiskelijatöiden myymälä
      • Mestarin Alku -elintarvikemyymälä
    • Ravintolat
      • Ravintola Rantsu
      • Ravintola Aikkari
      • Ravintola Oppikuppi
      • Ravintola Startti
      • Sodankylän opiskelijaravintola
      • Kemijärven opiskelijaravintola
      • Santasport ravintolat
  • Tietoa REDUsta
  • Yhteystiedot
  • Linkit
  • ENG
Tietoa REDUsta
  • Hankkeet ja kehittämistoiminta
    • Arctic Smart Future Technologies -hanke
    • Asteelta toiselle - tukena oppivelvollisen siirtymässä
    • Avainpelaajaksi-hanke
    • Comparing good practises in European countries
    • COPNAT - Care for our planet with Natura 2000 and stand up against climate change!
    • Digimpi REDU - tekniikan pajasta osaamista opetukseen ja työelämään
    • DiVa - Digitaalisuudella vahvuutta opiskelun ja työn yhteensovittamiseen
    • DUKE – Digitaalisilla Kaksosilla Vipuvoimaa Uusiutuvalle Energialle
    • DUKE – Digitaalisilla Kaksosilla Vipuvoimaa Uusiutuvalle Energialle investoinnit
    • Etäopintoihin osallistumisen tukeminen perusopetuksessa ja toisen asteen koulutuksessa (eOPE)
    • eTwinning
    • E-urheilusta lappilainen tiekartta
    • From snow dunes to sand dunes
    • Hyvinvointia henkilöstölle ennakoivalla johtamisella
    • Jatkuvan oppimisen ja osaamisen kehittäminen (JOOK) -hanke
    • Joustavat oppimispolut Sodankylän malliin
    • Kemi-Tornion alueen äkillisen rakennemuutoksen hoito
    • KEPEÄ - kehittävä työelämäpedagogi
    • Koneellinen puunkorjuu ja kaukokuljetus ilmastonmuutoksen haasteissa - investointihanke
    • KOPO – Korjuukustannukset Lapin poimintahakkuukohteissa
    • LAATUSAMPO 7
    • Lapin yhteinen harjoittelupolku työelämään
    • Lapin yrittäjyyskasvatusstrategia
    • MESOT - Metsäkonesimulaatio-oppimis- ja tutkimusympäristön kehittämis- ja investointihanke
    • METKO - metsäkoulutuksen osaamisen kehittäminen Pohjois-Suomessa
    • MetsäRekry Lappi -hanke
    • METSO - Malminetsintään ja -tutkimiseen suunnattu osaamisen kehittäminen
    • Muutoskyvykkyys mikroyritysten vahvuutena Tunturi-Lapissa
    • NOSTEtta työnantajakuvalla ja työhyvinvoinnilla
    • ONT - Ohjaa nuori tulevaan
    • Organization of green workplace at vocational school
    • Osaamo – kohtaantoa edistämässä
    • OSTE – Osaamisella työelämään, osatyökykyisten tuettu osaamisen vahvistaminen
    • Our Spaces - kansainvälisyyshanke
    • Pohjoinen johtamisen foorumi
    • REDU - tekniikan pajat -investointiosio
    • SEE ME! - Näe minut! Asiakkaan ammatillinen kohtaaminen
    • Seuratoiminnan työhyvinvoinnin kehittäminen/ S21897
    • Silta – siirtymät maahanmuuttajien urapoluilla
    • Tuunattua osaamista tulevaisuuden teille ja autoille (TOTTA)
    • Vertaansa vailla - verkostot johtamisen tukena
    • Yhdessä Parasta! Pohjoinen-hanke
  • Ilmoitustaulu
  • Liikuntasalien vuorot
  • Medialle
  • Meille töihin
  • REDU-konserni ja päätöksenteko
    • Historia
    • Konserni ja organisaatio
      • Lapin kesäyliopisto
      • Lapin koulutuskeskus REDU
      • REDU Edu Oy
      • Santasport Finland Oy
      • Santasport Lapin Urheiluopisto
      • Sisäiset palvelut
    • Laadunhallinta
      • Laadunhallinta opiskelijalle
      • Laadunhallinta REDUlaiselle
      • Laadunhallinta työelämälle
    • Päätöksenteko
      • Sidonnaisuudet
      • Tarkastuslautakunta
      • Yhtymähallitus
      • Yhtymäkokous
    • Strategia
  • Toimintayksiköt
    • Kemijärven toimintayksikkö
    • Kittilän toimintayksikkö
    • Rovaniemi: Jänkätien toimintayksikkö
    • Rovaniemi: Jokiväylän toimintayksikkö
    • Rovaniemi: Porokadun toimintayksikkö
    • Santasport Lapin Urheiluopisto ja Lapin kesäyliopisto
    • Sodankylän toimintayksikkö
  1. Etusivu
  2. Tietoa REDUsta
  3. Hankkeet ja kehittämistoiminta
  4. Personalised competence-based learning paths for vocational education and training in Europe (PE-LE)

Personalised competence-based learning paths for vocational education and training in Europe (PE-LE)

ErasmusReduPE-LETartu KutsehariduskeskusSkellefteå kommunXarxa FP Escola de Treball

Hankkeen toteuttamisaika: 1.9.2018-31.12.2021 
Hankkeen kustannukset: 258 605 € 
REDUn osuus: 67 795 € 
Päätoteuttaja: REDU 
Osatoteuttajat: Anderstorpsgymnasiet (SE), Tartu Kutsehariduskeskus (EST), Berufskollegan der Lindenstrasse Köln (GE), Institut Escola del Trebal (SPA) ja Xarxa FP (SPA) 
Rahoitus: Erasmus+ KA202 


The project supports the core competences of vocational training and the international courses of study of vocational school students. The pupils’ ability to quickly find their way into a new working environment improves. The search for both suitable and missing competences is accelerating and becoming more and more flexible. A comparison of existing knowledge and project results shows that, in addition to the working environment, the quality of the results has improved, as has the students’ knowledge of language, culture and society. 

A digital platform will be created to support and flexibly mobilise Europe. This platform supports competence-based training. It contains content and materials for the students of the coaching programme and for the trainers. It also provides information on practical and theoretical learning content in the workplace within Europe. 
The digital platform is accessible to all European educational institutions. The aim is to increase the frequency of use and thus expand the database of jobs offered by businesses across Europe. 

A plan for the dissemination of project results for products will be drawn up at a project meeting in Barcelona. It will also assess what additional resources are available or are available for the dissemination of the project results. A plan will also be drawn up for future funding. With XARXA network and digitisation results, the results will of course also be used after the end of the project. Potentially attractive new financing opportunities are intended to promote mobility and further develop project products. 
Lapland Education Centre, REDU, from Finland, participating as the coordinator for the project. 

Lisätietoa:

PE-LE project (pele-project.eu) 

Coordinator
Ismo Molkoselkä
040 836 2778 ismo.molkoselka@redu.fi
REDU konserni
Korvanranta 50
96300 Rovaniemi
Vaihde: 020 798 4000
Hakupalvelut: 020 798 4100
Sähköposti: redu@redu.fi
Oikoteitä
  • Hakijan ja opiskelijan neuvonta
  • Henkilöhaku
  • Anna palautetta
  • Linkit
Seuraa meitä
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Youtube
  • LinkedIn
Copyright 2022 REDU
  • Evästeilmoitus
  • Tietosuoja
  • Saavutettavuus
  • Turvallisuus