Neuvonta ja ohjaus verkossa
REDU.FI -verkkosivujen neuvonta ja ohjaus.
REDU.FI -verkkosivujen neuvonta ja ohjaus.
REDUn verkkosivujen chat-neuvontapalvelut on käytettävissä 24/7 kaikilla sivulla ja löydät sen sivun oikeasta alakulmasta.
REDUn opiskelijapalvelut vastaa REDU livechat-palveluun esittämiisi kysymyksiin reaaliaikaisesti (online) arkipäivisin.
Muina aikoina (offline), sinua opastaa sivuilla REDUn chatbotti. Jos et saa vastausta ongelmaasi, voit jättää kysymyksesi ja sähköpostiosoitteesi palveluun, jolloin saat vastauksen opiskelijapalveluilta seuraavana arkipäivänä.
Voit olla myös suoraan sähköpostilla opiskelijapalveluhin sähköpostiosoitteeseen haku@redu.fi tai puhelimitse. Opiskelijapalvelujen yhteystiedot löydät täältä.
REDU livechat/chatbot-palvelussa käsitellään henkilötietojasi. Tarkemman tiedon siitä, miten käsittelemme tietojasi, löydät tietosuojaselosteesta.